Siite Officiel des G|k* Index du Forum

Siite Officiel des G|k* Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

De Guddommelige Virkeligheter Norwegian Edition Tom Arild

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Siite Officiel des G|k* Index du Forum -> Autres -> Chat
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
quyntenr

MessagePosté le: Dim 9 Juil - 08:51 (2017)    Sujet du message: De Guddommelige Virkeligheter Norwegian Edition Tom Arild

De guddommelige virkeligheter (Norwegian Edition)
by Tom Arild Fjeld
rating: ( reviews)

>>>DOWNLOAD BOOK De guddommelige virkeligheter (Norwegian Edition)
>>>ONLINE BOOK De guddommelige virkeligheter (Norwegian Edition)

Denne boken er skrevet på forespørsel fra venner som deltok på undervisning jeg hadde. De ønsket jeg kunne skrive en bok som enkelt forklarte de åndelige, sjelelige og legemlige virkeligheter. Og hvordan vi som kristne skal kunne takle dem og komme inn i et liv i seier, gjennom forståelsen av dette. Det er skapelsen det er snakk om. Gud Jehova, ”den selveksisterende som åpenbarer seg og er evig”. Ordets bruk i tro Vi har et definisjonsspørsmål og et trosspørsmål jeg besvarer, gjennom troen, Ordets virkekraft og forståelsen av det. Etter undervisningen om ånd, sjel og legeme, går jeg videre og gir mer nyttig og interessant stoff om de åndelige virkeligheter. Det vil gi deg mer bredde og dybde i emnet. Mye av denne boken er bygd på undervisningsutkast jeg lagde på 70-tallet og begynnelsen av 80-tallet. Det som er fra 70 tallet, tenkte jeg ikke på som noe undervisningsmateriale. Dette ble skrevet med penn på baksiden av brevark som jeg samlet i Bibelen helt fra Ten-senter tiden i Totengata. Det var et yndet åndelig sted, ikke bare for beboerne, men like mye for besøkende. Totengata hadde fra gammelt av kallenavnet «knivstikkergata», det sier litt om Øst-kantens østkant i Oslo. Dette var på Galgeberg. Jeg har samlet på alle små papirer og notater helt fra jeg ble frelst. Jeg har mye nytte av dette, for meg historiske materialet, i dag.

Details:
rank:
price: $11.89
bound: 248 pages
publisher: Tom Arild Fjeld (March 12, 2017)
lang: Norwegian
asin:
isbn: 8293410167, 978-8293410164,
weight: 13.6 ounces (
filesize:

Publicité

MessagePosté le: Dim 9 Juil - 08:51 (2017)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Siite Officiel des G|k* Index du Forum -> Autres -> Chat Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Portail | Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange